Hotel Valdštejn, Letná 76/73. Liberec - Růžodol I, 460 11.

Nejčastější dotazy

Musím mít s sebou potvrzení očkování nebo test na covid?

Ano, aktuálně jsou zaměstnanci hotelu při příjezdu povinni zkontrolovat, že máte jedno z následujících potvrzení:

  • pro soukromé cesty:
    • platný očkovací certifikát, nebo jakékoliv potvrzení o provedené druhé dávce
    • potvrzení o prodělání covidu a tzv. ochranné lhůtě (nejvýše 180 dní od posledního pozitivního testu)
  • pro služební cesty:
    • platný očkovací certifikát, nebo jakékoliv potvrzení o provedené druhé dávce očkování
    • potvrzení o prodělání covidu a tzv. ochranné lhůtě (nejméně 180 dní od posledního pozitivního testu)
    • PCR test s negativním výsledkem (ne starší 72 hodin)

Tato povinnost se netýká dětí do 12 let.

Můžu si dokoupit snídani při příjezdu nebo během pobytu?

Ano, můžete. Cena snídaně činí 150 Kč / os.

Je možné za ubytování zaplatit platební kartou?

Ano, platba se provádí na recepci hotelu. Veškeré služby je možné platit hotově, nebo platebními kartami VISA, MasterCard a Maestro.

Jaká je cena parkování pro hotelové hosty?

Parkovat můžete na otevřeném parkovišti přímo před budovou hotelu. Parkování u nás máte vždy zdarma, v ceně ubytovacích služeb. Žádný dodatečný poplatek se tedy neplatí.

Mohu se na hotelu ubytovat se psem?

Ano, ale za pejska nebo jiného domácího mazlíčka účtujeme symbolický poplatek 150 Kč / noc.

Kdy nejpozději se můžu ubytovat?

Příjezd na ubytování je možný do 20:30, kdy končí provozní doba recepce. O možnostech pozdějšího příjezdu se informujte na telefonu (+420) 730 191 003. Přístup do budovy máte po check-inu na recepci samozřejmě po celou dobu Vašeho pobytu.

Je v hotelu výtah?

V budově hotelu, inspirované historickým obdobím třicetileté války, jsme zatím výtah nepostavili. :( Vyšší čtyři patra jsou tedy dostupná pouze po schodech.

Kdy nejdříve se mohu ubytovat?

Check-in u nás začíná ve 14:00. Z důvodu větší obsazenosti Vám bohužel často nemůžeme zaručit ubytování před 14. hodinou. V případě dřívějšího příjezdu (mezi 9. a 14. hodinou) Vám zatím můžeme uschovat zavazadla v uzamčené místnosti.

V kolik hodin musím v den odjezdu opustit pokoj?

Check-out je u nás v 11 hodin. V méně vytížených termínech je teoreticky možný pozdější odjezd, za který účtujeme dodatečný poplatek 300 Kč. Ohledně dostupnosti pozdějšího odjezdu se informujte na recepci, nebo nám zavolejte na tel. (+420) 730 191 003.

Je možné připsat oběd nebo večeři na hotelový účet?

To bohužel nejde. Hotel a restauraci provozují dvě různé firmy. Ubytovací služby (ubytování se snídaní) a další stravování je nutné účtovat a hradit zvlášť.

Mají všechny pokoje bezbariérový přístup?

Bezbariérový přístup má pouze speciálně vybavený bezbariérový pokoj, se kterým také získáváte přístup k vlastnímu vchodu přímo do prvního patra budovy. Vzhledem k tomu, že v hotelu není zabudován výtah, ostatní pokoje jsou dostupné pouze po schodech.

Je možné hradit firemní ubytování fakturou po odjezdu?

Platbu na fakturu povolujeme jen stálým klientům a firmám, které k nám jezdí pravidelně. U nových klientů bohužel platba fakturou není možná.

Můžu za ubytování zaplatit předem bankovním převodem?

Ano, pokud provedete rezervaci a zašlete nám fakturační údaje s dostatečným předstihem (nejméně 7 dní před příjezdem), můžeme vám vystavit fakturu se splatností před datem příjezdu.

Je možné ubytování uhradit Flexi Passy nebo jiným typem poukázek?

Bohužel, platba poukázkami v tuto chvíli není možná.

Můžeme si na hotelu uschovat kola nebo lyže?

Ano, obojí si u nás můžete zdarma uschovat v uzamykatelné lyžárně.

Je možné při rezervaci zvolit pokoj s vanou, namísto klasického sprchového koutu?

Ano, vana je k dispozici na našich dvoulůžkových apartmánech.

Je na pokojích kuchyňka nebo rychlovarná konvice?

Z bezpečnostních důvodů není součástí pokojů kuchyňka ani rychlovarná konvice. Můžeme vám ale doporučit pestrou nabídku studených i horkých nápojů v partnerské restauraci, která se nachází přímo v budově hotelu.